搜尋名流書房

2018/03/19

形式

把我放在
妳的口袋裡時
我應該呈現
什麼樣的形式
一串鑰匙
一枚銅幣
還是妳的手機
打開時
就可聽到我聲音
看到我影像
或僅僅是
一張備忘錄
寫三個字
勿忘我



Form(英語)

When you carry me
in your pocket
What kind of form
should I present.
A bunch of keys,
a copper coin,
or your mobile phone
as soon as opening
you can hear my voice,
see my video,
or just
a piece of memo
with three words
Forget Me Not.



2018.3.19
#2111